Otto Motors

Nijverheidsstraat 29 B004, 3580 Beringen

5 Valoraciones

4,3

Experiencia general
Disponibilidad
Fiabilidad
Descripción de la oferta
Proceso de compra
Consultancy

5 Valoraciones

Muzeyin

Zeer vriendelijk en respectvol! Onlangs een opel mokka x aangekocht, tot nu toe zeer tevreden, de service, uitleg die wij kregen bij het bezichtigen was top! Zeker een aanrader.

Melissa

Recent een auto gekocht bij Otto Motors BV. We kwamen eigenlijk voor een andere wagen, maar zijn uiteindelijk voor een jonger model gegaan – beste keuze ooit! Topservice en super klantvriendelijk, je voelt je meteen welkom. Ondertussen 3 maanden verder en nog steeds enorm tevreden met de wagen. En bedankt voor de lekkere koffie! ☕👏

Robine

In het begin was alles oké, fijne mensen. Na 5 dagen met de auto te rijden bleek de batterij kapot te zijn (kon ik al vervangen) Na 1 maand met de auto te rijden, blijken de remblokken totaal versleten te zijn. (Ook weer een grote kost) Na contact opnemen met de auto dealer geven ze enkel de garantie op motor, iets wat je bijna nooit nodig hebt(al weet ik het bij mijn aankoop niet) Ze kunnen beter een andere garantie geven want dat heb je harder nodig als je hier een auto koopt! Met mijn berlingo van 2005 nooit zoveel problemen mee gehad!!

Respuesta: Otto Motors

Beste, Uw review geeft een misleidend en onvolledig beeld van de situatie. De batterij vertoonde bij verkoop geen enkel probleem. U wenste deze echter zelf onmiddellijk te laten vervangen uit vrees om stil te vallen, hoewel daar op dat moment geen aanleiding toe was. Wij hebben nog voorgesteld om eerst een offerte af te wachten, maar u koos ervoor dit meteen te laten uitvoeren. Uit goodwill hebben wij deze kost toch volledig op ons genomen — iets wat u niet vermeldt. Remblokken zijn bovendien slijtageonderdelen en vallen niet onder garantie, zoals duidelijk gecommuniceerd bij aankoop. Wij stellen vast dat, ondanks onze inspanningen om u correct en accuraat te helpen, er misbruik wordt gemaakt van onze goede wil. Dit is niet iets wat wij als bedrijf aanvaarden. Onvolledige en aanstootgevende uitspraken zijn dan ook niet van toepassing op onze werking. Wij nemen dit mee in de verdere afhandeling. Met vriendelijke groeten Otto Motors BV

Huysmans

Geen opmerkingen , alles vlot verlopen volgens afspraak door beide partijen.

ns

REspondió bien y rápido a loq ue pedí