Muzeyin
Zeer vriendelijk en respectvol! Onlangs een opel mokka x aangekocht, tot nu toe zeer tevreden, de service, uitleg die wij kregen bij het bezichtigen was top! Zeker een aanrader.
Melissa
Recent een auto gekocht bij Otto Motors BV. We kwamen eigenlijk voor een andere wagen, maar zijn uiteindelijk voor een jonger model gegaan – beste keuze ooit!
Topservice en super klantvriendelijk, je voelt je meteen welkom. Ondertussen 3 maanden verder en nog steeds enorm tevreden met de wagen.
En bedankt voor de lekkere koffie! ☕👏
Robine
In het begin was alles oké, fijne mensen. Na 5 dagen met de auto te rijden bleek de batterij kapot te zijn (kon ik al vervangen)
Na 1 maand met de auto te rijden, blijken de remblokken totaal versleten te zijn.
(Ook weer een grote kost)
Na contact opnemen met de auto dealer geven ze enkel de garantie op motor, iets wat je bijna nooit nodig hebt(al weet ik het bij mijn aankoop niet)
Ze kunnen beter een andere garantie geven want dat heb je harder nodig als je hier een auto koopt!
Met mijn berlingo van 2005 nooit zoveel problemen mee gehad!!