258 Valoraciones
4,5
258 Valoraciones
Een goed bedrijf herken je wanneer je een klacht hebt. Ik heb zeker GEEN klachten maar was geraakt door de vriendelijkheid en accuratesse tijdens onze poging om handel te drijven. Handel drijven is helaas niet gelukt maar bijzonder positief geraakt ben ik door hun wijze van benadering en afhandeling. Alle complimenten voor Sieg Roefs, voor jou een 10 met een griffel.
17.06.2026
Mijn tweede Lexus Mijn kennismaking met Huro begon met een Toyota Camry 3.0 V6. Mijn vrouw en ik rijden nog steeds met veel plezier in deze auto. Een paar jaar daarna mijn eerste Lexus RX 300 bij Huro gekocht. Ik weet nog goed dat ik toen dacht:”Beter wordt het niet”. Totdat ik een paar maanden geleden een RX 350 V6 bij Huro kocht. Amper 46.000 km op de teller. Ziet er van binnen en van buiten uit als nieuw. Nog nooit zoveel rijplezier van een auto gehad. Top. Genoeg over de prachtige auto’s. In mijn ogen staan de mensen van Huro op hetzelfde uitzonderlijk hoge niveau als Lexus zelf. Overdreven? Dacht het niet! Blader maar eens door de reviews. Het wordt keer op keer bevestigd. Bij de aanschaf van mijn derde auto bij Huro heb ik met het hele team gesproken. Een echt team: Sieg, Kevin, Sajjad, Bas en Luuk. Ze hechten bijzonder veel waarde aan een persoonlijke benadering. Stuk voor stuk hebben ze ertoe bijgedragen dat de koop op een heel plezierige manier tot stand kwam. Een eerlijke auto voor een eerlijke prijs. En je krijgt het hele team gratis erbij. Ze zijn pas tevreden als de klant dat ook is. En dat ben ik, dik tevreden.
06.06.2026
Alleen een auto verkocht aan Bas,netjes geholpen en een nette prijs ontvangen. Mijn gewenste auto hadden ze net niet staan, Maar zou hier zeer zeker een auto durven kopen.Top !! Gé
01.02.2026
Bij de aankoop van een Toyota Yaris erg vriendelijk te woord gestaan en netjes geholpen. Wat mij betreft een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een Toyota of Lexus.
03.09.2025
Onze 2e NX! Nu de 350h. Wat een fijne auto. Zeer gebruiksvriendelijk groot display. Lexus is Lexus. Onovertroffen zorgeloos rijplezier. Sieg en Bas kennen de auto’s door en door en zijn eigenlijk meer liefhebbers dan verkopers. Top ontvangst met koffie en alle tijd en geduld voor uitleg. Hier wordt je blij van. Geen kapsones of rode lopers. Gewoon zoals het hoort. Supergezellig en ook de aftersales is dik in orde. De kleine garage (2 personen). Ze verstaan hun vak en weten alles van Lexus. Kortom: Dit is onze dealer en dat houden we zo. Van harte aanbevolen. Beter kan niet!
21.04.2025
In mijn zoektocht naar een andere auto (eigenlijk gepland als ik met pensioen zou gaan) stuitte ik op een Lexus NX300H. Veel zoekwerk op internet bracht mij bij Huro auto's en het eerste bezoek was meer kijken, maar toen ik eenmaal ingestapt was, wist ik al bijna dat deze auto het zou worden. Een Lexus met alles erop en eraan, te mooi om waar te zijn. Een tijdje later heb ik toch een proefrit gemaakt en eigenlijk wist ik het toen. Noch Bas, noch Sieg hoefden mij te overtuigen, maar het was eigenlijk nog te vroeg. want mijn pensioen zou pas over ruim een jaar ingaan. Na lang dubben heb ik deze schitterende auto toch eerder aangeschaft en ik heb er geen minuut spijt van. Wat een luxe en wat een rij ervaring. Ook een geweldige service.
08.01.2025
Ik had vandaag een Proefrit bij Huro auto* s Weverstraat 8 5405 BN Uden in een Toyota Yaris Cross 1,5 Hybride Dynamic Samen met Bas Kanters gereden. Na 17 jaar pas uitkijken naar zo"n moderne versie is toch wel erg prettig dat Bas meereed en me zo al doende de verfijnde hedendaagse auto techniek lied kennismaken en demonstreerde. Meenig opgetogen geluid van mij om te ervaren dat en hoe het echt werkt. Hierbij een heel goede indruk van deze auto en techniek opgedaan. Chapo Bas voor je uitleg en geduld en de prettige kennismakings rit. Geeft me een goed gevoel en vertrouwen in de zaak en wagen. top.
03.09.2024
Wij hebben onze Ford C-Max hier 12 jaar geleden gekocht. Stond ruim 200.000 kilometer op de teller. (Ex lease en LPG.) Ik het begin wat kleine probleempjes, maar die zijn tot volle tevredenheid en vlot opgelost. Wij hebben de auto vandaag verkocht met ruim 433.000 kilometer op de teller. Nog steeds in prima conditie. Goede koop geweest en prima aftersales.
29.01.2024
Spijtig genoeg door eerdere prutsers was mijn lexus er niet geweldig aan toe. De heren van Huro namen de klus echter aan en waren zowel in het offerte traject als de daadwerkelijke reparatie(motor moest eruit) geweldig. Eerlijk, eerlijk geprijsd, goede nazorg en gewoon echt een top bedrijf. Ik moet van ver komen maar mijn auto blijft hier in onderhoud en als ik een nieuwe lexus koop dan hier. Thanks
23.10.2023
Veel vertrouwen in dit bedrijf. Ze houden zich aan gemaakte afspraken.
14.08.2023