Henk
Een goed bedrijf herken je wanneer je een klacht hebt. Ik heb zeker GEEN klachten maar was geraakt door de vriendelijkheid en accuratesse tijdens onze poging om handel te drijven. Handel drijven is helaas niet gelukt maar bijzonder positief geraakt ben ik door hun wijze van benadering en afhandeling. Alle complimenten voor Sieg Roefs, voor jou een 10 met een griffel.
Lei
Mijn tweede Lexus
Mijn kennismaking met Huro begon met een Toyota Camry 3.0 V6. Mijn vrouw en ik rijden nog steeds met veel plezier in deze auto.
Een paar jaar daarna mijn eerste Lexus RX 300 bij Huro gekocht.
Ik weet nog goed dat ik toen dacht:”Beter wordt het niet”.
Totdat ik een paar maanden geleden een RX 350 V6 bij Huro kocht. Amper 46.000 km op de teller. Ziet er van binnen en van buiten uit als nieuw. Nog nooit zoveel rijplezier van een auto gehad. Top.
Genoeg over de prachtige auto’s.
In mijn ogen staan de mensen van Huro op hetzelfde uitzonderlijk hoge niveau als Lexus zelf.
Overdreven? Dacht het niet!
Blader maar eens door de reviews.
Het wordt keer op keer bevestigd.
Bij de aanschaf van mijn derde auto bij Huro heb ik met het hele team gesproken.
Een echt team: Sieg, Kevin, Sajjad, Bas en Luuk.
Ze hechten bijzonder veel waarde aan een persoonlijke benadering.
Stuk voor stuk hebben ze ertoe bijgedragen dat de koop op een heel plezierige manier tot stand kwam. Een eerlijke auto voor een eerlijke prijs. En je krijgt het hele team gratis erbij.
Ze zijn pas tevreden als de klant dat ook is. En dat ben ik, dik tevreden.
Gé
Alleen een auto verkocht aan Bas,netjes geholpen en een nette prijs ontvangen.
Mijn gewenste auto hadden ze net niet staan,
Maar zou hier zeer zeker een auto durven kopen.Top !!
Gé