De Steiger Auto's

De Steiger 81, 1351 AG ALMERE

116 Valoraciones

4,9

116 Valoraciones

Angela

Wij hebben bij de steiger auto’s onze Audi a6 gekocht vol met opties! Ze hebben Prachtige auto’s staan en die vol met opties zitten en ze hebben echt passie voor de auto’s. En vooral erg belangrijk ze laten je rustig kijken naar de auto en nemen de tijd voor je!

Jasper

Zeer tevreden over de service van De Steiger Auto’s. Aardige gasten, duidelijke communicatie en goed bereikbaar. Ik heb hier een zeer mooie Audi Q3 Sportback gekocht. Ontzettend blij mee, bedankt!

Antonio

Goed en snel geholpen. Nette prijs voor de auto’s. Ze worden heel netjes en volgens afspraak afgeleverd zeker een aanrader.

Saskia

Ik ben heel blij met mijn Audi die ik bij de Steiger heb gekocht. Goed geholpen, prima services en contact.

Furkan

Vanaf het moment dat ik de showroom binnenstapte, werd ik vriendelijk verwelkomd door het team van Steiger Auto’s. Ze namen echt de tijd om naar mijn wensen te luisteren en gaven deskundig advies zonder enige druk om een aankoop te doen. De verkoper was goed geïnformeerd over de verschillende modellen en opties die beschikbaar waren, wat me geruststelde in mijn beslissing. Ze boden me een proefrit aan, zodat ik de auto persoonlijk kon ervaren, wat een grote meerwaarde was.

Kim

Precies zo.. Zo wil je als klant behandeld worden. Na een warm welkom krijg je echt alle ruimte en tijd om je potentiële aankoop goed te bekijken. Niemand zit ik je nek te hijgen met allerlei verkooppraatjes. Dat is zo fijn! Vragen worden goed onderbouwd beantwoord of zelfs nog voor je nagemeten. Tijdens mijn bezoek kwam de politie binnen met een heel team waardoor ik het even benauwd kreeg.. Maar zij kwamen voor hun jaarlijkse controle en alles bleek DIK in orde!!!! Toen ik met mijn nieuwe bak weg reed, wilde ik eigenlijk even terug rijden.. Weet je waarom?? Om die mannen daar te zeggen; Jullie zijn echt de beste!!!!!!!!

A

Betrouwbaar autobedrijf met eerlijke medewerkers en duidelijke communicatie. Altijd goed bereikbaar en een mooi aanbod aan auto’s. Zeer tevreden over de service.

Tineke

Ik ben onlangs ontzettend fijn geholpen bij De Steiger Auto’s in Almere. Na een lange zoektocht naar de perfecte Audi Q3 Sportback heb ik ‘m daar eindelijk gevonden. Vanaf het eerste moment voelde het goed: vriendelijk, meedenkend en totaal niet opdringerig. De heren namen uitgebreid de tijd om al mijn vragen te beantwoorden en dachten echt met me mee. Ik kreeg de ruimte om mijn new ride in alle rust te bekijken en na het formele akkoord hielden ze me tot aan de aflevering netjes op de hoogte. Kortom: top service, een enorme aanrader en een ervaring die mijn verwachtingen heeft overtroffen. Keep up the great work!

Diede

Goede garage Zijn de afspraken nauwkeurig nagekomen zoals afgesproken !! Echt aanrader !

Janneke

Afgelopen zaterdag mijn auto mogen ophalen. De communicatie verliep erg goed en de auto is perfect afgeleverd! Ik ben zeer tevreden!