Angela
Wij hebben bij de steiger auto’s onze Audi a6 gekocht vol met opties! Ze hebben Prachtige auto’s staan en die vol met opties zitten en ze hebben echt passie voor de auto’s.
En vooral erg belangrijk ze laten je rustig kijken naar de auto en nemen de tijd voor je!
Jasper
Zeer tevreden over de service van De Steiger Auto’s. Aardige gasten, duidelijke communicatie en goed bereikbaar. Ik heb hier een zeer mooie Audi Q3 Sportback gekocht. Ontzettend blij mee, bedankt!
Antonio
Goed en snel geholpen. Nette prijs voor de auto’s. Ze worden heel netjes en volgens afspraak afgeleverd zeker een aanrader.