1170 Valoraciones
4,5
1170 Valoraciones
Heldere uitleg over wat gaat gebeuren. Houden zich aan afspraken en zorgvuldige toelichting van wat gedaan is.
21.06.2026
Als nieuwe klant direct geholpen, niet gelijk kosten in rekening brengen voor het stellen van een diagnose. Vriendelijk personeel en men komt de afspraken na en geen verrassingen.
21.06.2026
Zeer behulpzaam en meedenkend.
19.06.2026
Super topper
03.06.2026
Vriendelijk, snel, accuraat, goede kwaliteit!
25.05.2026
Pdf sensor van bmw (2022) links voor geeft storing. Normaal altijd naar bmw garage, voor t eerst naar van de Wal. In mijn woonplaats. Duurde ruim 6 weken voordat van de Wal hiervoor tijd had. Tijdens reparatie gebeld: konden tot op heden niet vinden waaraan het zou liggen. Of mij nog iets opgevallen was wanneer de storing was ontstaan? Nou nee. Kortom, monteur had geen idee van waar ie verder moest zoeken. Hij zou ‘t vast wel vinden maar dan moest er meer uit elkaar en veel meten. Kortom een open eind. Zou BMW het sneller oplossen cq betere apparatuur hebben? Antwoord: waarschijnlijk wel en meer ervaring met deze auto’s. Dus gezegd schroef de boel maar weer in elkaar. Ik ga naar bmw. Waar ik volgende week al terecht kan. Mijn les: uitstapje naar van de Wal: 350 euro, geen resultaat. Ik blijf mijn dealer in het vervolg trouw.
24.05.2026
Fijne mensen, fijn bedrijf, doen wat ze beloven
23.05.2026
Gisteren mijn 'nieuwe auto' opgehaald bij vakgarage van de Wal.Auto zag er keurig uit, en kreeg nog wat duidelijke uitleg van Rico.
23.05.2026
vriendelijke mensen .alleen niet ongevraagd ruitensproeierreservoir bijvullen. zat nog vol.
22.05.2026
Kon de auto al een dag eerder brengen en goed contact geweest over de doorlooptijd en ophaaldag. Ook fijne afstemming over wat er moest gebeuren, niks te veel en niks te weinig. Met zorg en aandacht aan de auto gewerkt, dank mannen!
22.05.2026