Tino Pluimers
Onze eerste ervaring met autobedrijf Quaak. Zeer prettig in omgang en een luisterend oor voor mijn zoon, die zijn oog had laten vallen op een mooie Audi.
Na aanschaf bleek er een verborgen gebrek te zijn. Quaak Auto's nam zijn verantwoording in deze, zonder enig omhaal.
Probleem werd zonder meer opgelost.
Ik zal zeker eerdaags bij aanschaf van een andere auto eerst bij Quaak Auto's vragen of men iets voor ons heeft staan.
Ik vond het persoonlijk fijn om met deze jonge ondernemer zaken te doen. Hij kwam eerlijk en betrouwbaar over.
Dat is in deze tijd en bij sommige andere autobedrijven wel eens anders.
Ga zo door.
Kimberley
Onlangs hier een auto gekocht en ik ben erg positief verrast. Wat mij vooral opviel was hoe soepel alles verliep. Geen verkooppraatjes, maar gewoon duidelijkheid en eerlijkheid. Dat gaf meteen een goed gevoel.
De auto zelf was precies zoals beschreven en rijdt fantastisch. Daarnaast werd alles snel geregeld, waardoor ik binnen korte tijd de weg op kon. Ook na de aankoop kon ik nog terecht met vragen, wat ik echt waardeer.
Fijne ervaring van begin tot eind. zeker een aanrader als je op zoek bent naar een betrouwbare auto en goede service.
Shanna
Ik was op zoek naar een blauwe Polo en had twee afspraken staan: bij Quaak en nog een andere dealer. Bij Quaak voelde het eigenlijk meteen goed. We werden open en relaxed ontvangen, de auto stond al klaar en de communicatie van het begin tot het einde was snel en duidelijk.
Bij die andere dealer stond een vergelijkbare auto, maar daar kreeg ik echt zo’n standaard verkooppraatje-gevoel. Alsof ze ‘m gewoon snel wilden slijten, zonder echt mee te denken.
Bij Quaak was dat totaal anders. Geen druk, gewoon eerlijk en chill contact. Daardoor voelde het ook meteen een stuk vertrouwder om daar de auto te kopen.
Ik ben er heel blij mee en zal hem zeker aanraden!