785 Valoraciones
4,7
785 Valoraciones
Prima garage.
21.06.2026
Zowel leidinggevende als personeel heel vriendelijk, behulpzaam en verstand van zaken.
19.06.2026
Pas een auto gekocht. Allemaal heel netjes afgehandeld. Gewoon een fijne toegankelijke garage voor iedereen!
07.06.2026
Zeer net bedrijf met goede monteurs. Een fijn familie bedrijf!
27.05.2026
Heb nog weinig ervaring. Ben net klant bij Binnenmars geworden
17.05.2026
Apk keuring en kleine beurt gedaan in 2 uren! Snel service en altijd vrijendelijke service.
15.05.2026
Prima service!
12.05.2026
Ik heb een mooie occasion gekocht bij Binnenmars. Ik vind de prijzen voor de occasions rijklaar prettig. Geen verassingen met nog honderden euros bovenop de vraagprijs voor de beurt, apk, etc. Ook nette prijs voor mijn oude auto gekregen. Nieuwe kon ik al snel ophalen, netjes gepoetst. Al met al vlotte en makkelijke aankoop
07.05.2026
Supergoede en betrouwbare en aardige garage!
04.05.2026
Goede en vriendelijke behandeling
04.05.2026