450 Valoraciones
4,5
450 Valoraciones
Heb van de week een scooter gekocht en dit ging zeer voorspoedig. Vriendelijke verkoper, goed contact mee gehad, en een vlotte afhandeling. Mocht ik in de toekomst een ander voertuig willen hebben dan kom ik zeker terug.
12.06.2026
Er werd voor mij genoeg tijd genomen om voor de proefrit en ook nog daarna het 1 en ander over de auto uit te leggen. Vooraf ook goede communicatie betreft historie en onderhoud van de auto...voor mij zéér belangrijk! Transparant, eerlijke prijzen en goede service.
11.06.2026
Behulpzaam en mooie deal kunnen maken.
03.06.2026
Door 200km op de gok te wagen voor een bezichtiging, kwamen we al snel tot een goeie deal, ik had ik eigenlijks de boel niet voorbereid, tevens was ik van onderstelling dat ik sowiso terug moest komen na de onderhandeling, maar alles werd in goeie banen en vertrouwen geregeld zodat ik bij thuis komt alles in orde kon maken en vervolgens de volgende dag de auto's om kon ruilen... heel vriendelijk geholpen voor iemand met een geestelijke beperking, heel trots op mn aankoop.
02.06.2026
Snelle afhandeling Vriendelijk
22.05.2026
Deskundig, vriendelijk en aardig personeel. Open voor vragen.
15.05.2026
Zeer fijn geholpen, Auto presies zoals geadverteerd. Voelt zeer betrouwbaar aan. Auto' zijn scherp geprijst viel mij op. Dus zoek je een betrouwbare verkoper dan zeg ik, doen !.
08.05.2026
Waren zeer relaxed kreeg alle ruimte om dingen te testen. Klant is koning. Prettige sfeer kreeg eerlijke informatie. Toe nu toe zeer tevreden. Medewerker Jules belt terug als hij dat beloofd en komt na wat hij heeft beloofd . Fijne vent . Rix
06.05.2026
Auto gekocht zonder bezichtiging van te voren op basis van vertrouwen. Ik ben met de trein heen gereisd en een medewerker heeft mij van het station opgepikt. Eenmaal bij het bedrijf aangekomen verkeerde de auto exact in de staat zoals deze van te voren werd geschetst.
24.04.2026
Doen een beetje moeilijk als je een aankoop keuring bij eigen garage wil. Proefrit van 15 min anders wordt de auto vies. Er zat 3 liter benzine in. Uiteindelijk wel de langere proefrit mogen doen. Geen enkele uitleg over de auto. Geen onderhandeling over de prijs mogelijk. Beetje star allemaal.
16.04.2026