155 Valoraciones
4,8
155 Valoraciones
Betrouwbaar, deskundig, en altijd vriendelijk en behulpzaam.
05.06.2026
Of je er nou een auto koopt, of je komt er alleen voor een vraag of reparatie, je word altijd vriendelijk geholpen en ze denken altijd met je mee!
04.06.2026
Auto gebracht omdat deze trok naar rechts met remmen. Veerpootlager Links vervangen en uitgelijnd Auto is weer als nieuw. Bedankt!
30.05.2026
De motor van onze auto liep niet meer, ze hebben de auto opgehaald, diagnose gesteld, netjes de reparatie vooraf doorgesproken en een dag later was hij al weer klaar. En dat alles voor een redelijk bedrag. Complimenten mensen van Ebus, dit is SERVICE met hoofdletters, bedankt!!
21.04.2026
Geweldig geholpen.
14.04.2026
Super goede service!!
04.12.2025
Mooi betrouwbaar bedrijf!
11.10.2025
Correct en duidelijk geholpen.
16.08.2025
Komen afspraken na, fijne communicatie, nemen de tijd voor je, houden er rekening mee als je van ver (Maastricht) komt
04.07.2025
Hier is de klant nog behandeld als "klant". Prima service
03.07.2025