1675 Valoraciones
4,4
1675 Valoraciones
Ik ben al jaren klant bij Autobedrijf de Groot. Onderhoud aan zakelijke auto’s, en privé auto’s, ze staan altijd voor je klaar. Gedegen vakmanschap! Ook voor nieuwe auto’s staan ze voor je klaar. Zelf heb ik een nieuwe auto gekocht, import uit Duitsland via De Groot uit Veenendaal. Eerlijk verhaal, eerlijke biedingen op de inruil auto’s. Nogmaals, ik loop altijd tevreden de deur uit.
17.06.2026
Net bedrijf, vriendelijk en kundig personeel.
17.06.2026
Vriendelijke meedenkende mensen. Ben goed geholpen. Fijne snelle communicatie! Heb een mooie auto gekocht bij ze. Dit bedrijf is zeker een aanrader. Bedankt Met Vriendelijke groet, G.Kostak
17.06.2026
goed, niets aan toe te voegen
17.06.2026
Een echte auto handelaar!
15.06.2026
Tevreden
15.06.2026
Ik ben zeer verrast over hoe gemoedelijk het personeel de potentiële klanten benaderen. Absoluut geen arrogantie! Je voelt aan alles dat het een familie bedrijf is. En dat al 40 jaar!
13.06.2026
Ben perfect geholpen, alles was snel geregeld. Kreeg de auto mooi schoon en met een volle tank mee.
04.06.2026
We zijn geholpen door Guido en hij dacht goed mee en was erg behulpzaam.
03.06.2026
Goede service, fijne auto gekocht. Na aankoop bleek de airco niet goed te werken, dit is direct opgelost. Aanrader, mooi assortiment.
03.05.2026