1431 Valoraciones
4,5
1431 Valoraciones
Klantvriendelijk
19.06.2026
Korte lijnen en monteurs met veel kennis!
16.06.2026
Nog maar kort in bezit van de auto, maar tot nu toe goede ervaring
14.06.2026
Zeer vriendelijk en behulpzaam, alles ging perfect!
11.06.2026
Prima bedrijf, goede service
02.06.2026
Deskundig en plezierig personeel, je voelt je welkom.
27.05.2026
.
22.05.2026
Moest er twee keer 3 uur voor rijden maar was het dubbel en dwars waard!
15.05.2026
Kees van het autobedrijf heeft alles fantastisch geregeld. Omdat onze winkel 7 dagen per week open is werd de auto naar ons gebracht voor een proefrit, maar ook bij aflevering kwam de auto naar ons en werden de ingeruilde auto's weer meegenomen. Maar ook de rest werd top geregeld. Een bedrijf waar je zeker naar toe kan gaan
13.05.2026
Prima storing perfect verholpen
08.05.2026