Auto Mudde & Kok B.V.

Oosteinderweg 104, 8072 PD NUNSPEET

Horario

3520 Valoraciones

4,7

3520 Valoraciones

Klaas

Onze Volvo XC90 T8 uit 2023 hebben wij bij Mudde Kok gekocht en het hele traject is van begin tot eind uitstekend verlopen. We vonden de auto online en namen contact op. Al snel werden we persoonlijk gebeld en werd er uitgebreid gesproken over onze inruilauto en de XC90 die we op het oog hadden. Binnen korte tijd ontvingen we een scherpe en duidelijke offerte. Op basis van het vertrouwen dat we hadden in Mudde Kok, mede door de zeer positieve ervaringen van kennissen die hier eerder een Volvo hadden gekocht, hebben wij de auto zelfs gekocht zonder hem vooraf te bekijken of een proefrit te maken. Het koopcontract kon eenvoudig digitaal worden ondertekend, wat het proces erg prettig maakte. Slechts enkele dagen later nam de afleverspecialist contact met ons op om een afleverafspraak in te plannen. Tot onze verrassing konden we de auto al binnen een week ophalen. In de tussentijd ontvingen we duidelijke e-mails en zelfs een handige uitlegvideo, waardoor precies duidelijk was wat we konden verwachten. Bij de aflevering bleek opnieuw hoe professioneel Mudde Kok werkt. Alles was perfect voorbereid, de auto stond er prachtig bij en er werd alle tijd genomen om uitleg te geven en vragen te beantwoorden. Je merkt aan alles dat klanttevredenheid hier echt voorop staat. Als mooie verrassing kregen we ook nog een halve gerookte zalm mee. We hadden eigenlijk gedacht dat dit na de verhuizing uit Urk verleden tijd was, maar dat bleek gelukkig niet zo te zijn! Kortom: van het eerste contact tot de aflevering was alles tot in de puntjes geregeld. Een bedrijf dat doet wat het belooft, duidelijk communiceert en uitstekende service levert. Voor ons absoluut een dikke 5 sterren en zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een Volvo.

Vincent

Fijne ervaring bij Mudde Kok. De Volvo V60 was helemaal in orde, de inruildeal was goed en de prijs realistisch en netjes. Vriendelijk personeel en je voelt je welkom. Zeker een aanrader.

Jürgen

Wij zijn ontzettend goed geholpen bij Autobedrijf Mudde Kok. Vanaf het eerste contact werden we vriendelijk ontvangen en nam iedereen de tijd om al onze vragen te beantwoorden. Het hele team was professioneel, behulpzaam en dacht echt met ons mee. Dankzij de uitstekende service en persoonlijke aandacht hebben wij een zeer positieve ervaring gehad. We voelden ons welkom en goed geïnformeerd tijdens het hele proces. Een groot compliment aan iedereen bij Autobedrijf Mudde Kok voor de geweldige hulp en service!

Martijn

Ontvangst was super, lekkere kop koffie en vriendelijk. We waren iets te laat, maar daar werd flexibel mee omgegaan. Auto stond er prachtig bij!

Joost Geise

Bij zowel proefrit als aflevering netjes geholpen. Attente service. Kleine schade wordt hersteld binnen afgesloten garantiepakket.

Henry

Erg fijn bedrijf, klantvriendelijk en goede service.

Remco

Ik ben plezierig en professioneel geholpen bij M&K. Ruime collectie en reële prijzen

Henry Joustra

Met de aanschaf van een tweede wagen bij Mudde en Kok werden we net als bij de eerste wagen weer positief verrast en op zeer correcte wijze geholpen bij de levering en afhandeling. Een correcte wagen met dito service zorgt dat wij ook bij een volgende wagen niet lang hoeven na te denken waar het aangeschaft wordt. Want een nette wagen leveren kan iedereen maar niet op zijn Mudde-Koks. Tot de volgende keer!

Carol

Zeer professioneel bedrijf ik ben zeer tevreden over het verloop en de aflevering van de auto top en ik zal zekker in de toekomst er weer gaan kijken voor een auto !

Hans

De verkoop heb ik als heel prettig ervaren. De aflevering was ook ruim voldoende tot Goed. Persoonlijk vind ik het jammer dat jullie dit niet door de verkoper laten doen. Het poetsen van de auto , was klein minpuntje. Met name het open dak en de binnenkant van de deuren vond ik matig, eveneens het polyskorrels op de auto vond ik minder. Op de linkerachterdeur ontdekte ik , klein witte beschadiging, persoonlijk had ik die F aangestipt en weggepoetst.