985 Valoraciones
4,3
985 Valoraciones
Het waren erg vriendelijke mensen. Ik heb een auto bij hen gekocht en die is ook geweldig. Daarnaast heb ik mijn oude auto bij hen ingeruild. Kortom, het zijn geweldige mensen.
24.06.2026
Wij hebben een trekhaak onder onder onze auto laten zettten. Dat verliep soepel en goed. Tevreden!
22.06.2026
Super tevreden over Selles in Genemuiden. Recent een auto gekocht en uitstekend geholpen door Coen. Fijne, eerlijke communicatie, geen gedoe en alles netjes geregeld. Zeker een aanrader!
21.06.2026
Er werd door Eric Selles goed meegedacht mbt de inruil van onze Peugeot Boxer voor een jongere variant. In hun voorraad hadden ze een Peugeot Boxer staan met minder dan 100.000 op de teller. Het was een witte, beetje saaie uitvoering. Maar Eric kwam met het mooie idee om zwarte lichtmetalen spaak vlgen toe te passen en in de bestickering een zwarte band onderaan toe te passen. Ook hebben wij ledverlichting laten aanbrengen en komt er een carplay scerm in. Al met al is en gaat het een hele mooie bus worden voor Doelbeek Interieur!
12.06.2026
Fijne ervaring in dit familie bedrijf. Niet van die gladde verkopers wat je mu veel ziet.
12.06.2026
Ben al jaren klant en heb geen enkele reden om te gaan veranderen
04.06.2026
Leuke auto gekocht, bij proefrijden waren wat dingetjes en dat werd meteen opgelost. Fijne mensen die met je meedenken
29.05.2026
Plezierig geholpen met de aankoop en inruil oude auto. Ook fijn contact gehad met chef werkplaats n.a.v kleine garantiereparaties.
28.05.2026
Klant gericht, denkt mee
28.05.2026
Goede service bij een “gezellig “ bedrijf
20.05.2026